Tehnician de service Linde
Totul pentru o flotă eficientă

Întreținere și reparații

Pentru ca stivuitoarele să sprijine eficient procesele operaționale, acestea trebuie să fie, în primul rând, disponibile permanent. Aici intervine Linde Material Handling cu service pentru întreținere și reparații. Tehnicienii noștri cu înaltă calificare se asigură că intervalele de service sunt respectate și efectuează întreținerea și reparațiile la peste 300 de tipuri de stivuitoare, rapid și sigur.

Pe lângă cea mai bună disponibilitate posibilă a stivuitorului sau a flotei, companiile sunt în siguranță și atunci când vine vorba de muncă. În același timp, întreținerea regulată reduce costurile de exploatare și crește valoarea revânzării stivuitoarelor. În funcție de cerințele specifice clienților, Linde oferă pachete de service personalizate, de la reparații pe termen scurt până la un contract de service complet.

Rețeaua de service densă, cu aproximativ 8.500 de tehnicieni din întreaga lume, garantează clienților proximitatea. Linde vă sprijină în permanență, șapte zile pe săptămână. În acest fel, stivuitoarele și echipamentele dvs. de depozitare rămân eficiente și sigure, iar operațiunile sunt ieftine și durabile.

Performanță

Eficiența și disponibilitatea stivuitoarelor sunt esențiale pentru productivitatea acestora. Linde asigură performanțe maxime prin întreținere predictivă, reparații rapide la locație și, dacă este necesar, cu stivuitoare de înlocuire.

Siguranță

Siguranța oamenilor și a utilajelor are prioritate. Cu service-ul de la producător, companiile reduc riscurile operaționale și legale. Tehnicienii de service de la Linde nu sunt familiarizați doar cu cerințele de întreținere, ci și cu reglementările legale aplicabile și furnizează documentație completă de service.

Costuri de operare

Planificând exact toate măsurile de service cu ajutorul biroului central Linde și respectând intervalele de service se economisesc timp și bani. În plus, tehnicienii de service de la Linde recunosc primele semne de deteriorare și știu care sunt măsurile preventive. În acest fel, daunele pot fi reduse și se evită și reparațiile inutile. În același timp, garanția este menținută și valoarea de revânzare crește.

Durabilitate

Durabilitatea este importantă și pentru service-ul Linde. Cu un service controlat eficient și cu cel mai lung interval de întreținere posibil, consumul de resurse este redus. Acest lucru avantajează oamenii, mediul și companiile deopotrivă.

Tehnician de service cu trusa de instrumente

Service de reparații

Angajat de la service la telefon

Ajutor rapid în caz de avarii, uzură sau nevoi de conversie

Indiferent dacă este vorba de lucru în schimburi sau condiții de operare dificile: stivuitoarele sunt echipamente de utilizare industrială. Influențe de mediu extreme, cum ar fi la utilizarea în turnătorii, depozite frigorifice, industria pescuitului sau în industriile cu un nivel ridicat de praf pot accelera uzura. În cazul în care operatorul utilizează în mod intensiv sau neglijent stivuitorul, avariindu-l astfel, Linde Material Handling ajută rapid și fiabil – chiar dacă nu există contract de întreținere. Un singur apel la linia telefonică de service este tot ce trebuie și un tehnician pornește cu piesele de schimb originale necesare. Rețeaua de service densă a Linde garantează timpi de răspuns reduși și disponibilitate constantă.

Conversie și adaptare la cerințe speciale

Uzura și reparațiile nu sunt singurele provocări din logistica de zi cu zi. Condițiile de operare pentru stivuitoare se pot schimba, de exemplu, datorită noilor procese logistice, infrastructurii schimbate la locație sau cerințelor mai mari de siguranță și confort. O conversie mică sau necomplicată este adesea suficientă Modernizare cu ajutor de la Linde. Pentru a se asigura că activitatea continuă fără întreruperi, în cazul conversiilor majore, Linde oferă stivuitoare de înlocuire din cea mai mare flotă de închiriat a Europei.

Echiparea unei lămpi cu LED pe stivuitor

Întreținere periodică

Prevenirea defecțiunilor și a costurilor de reparație

În mod ideal, reparațiile stivuitoarelor nu sunt chiar necesare. În afară de avarierea datorată accidentelor, majoritatea reparațiilor la echipamentele de depozitare sau la stivuitoare rezultă din încărcare continuă, adică din uzură normală. Reparațiile mai mari pot fi evitate, atât timp cât uzura este recunoscută la timp, minimizată și prevenită.

Intervalele de întreținere adecvate

Determinarea deteriorărilor și scurgerilor, verificarea sistemului de frânare și a sistemului de direcție, schimbarea uleiului hidraulic: în cadrul contractelor de întreținere corespunzătoare, tehnicienii de service Linde pot descoperi uzura în timp util și pot lua măsurile necesare. Intervalele de întreținere decurg conform specificațiilor producătorului și sunt adaptate stivuitorului individual în caz de sarcini mai mari. Service-ul de la Linde coordonează programările de întreținere cu verificările periodice de siguranță, cum ar fi analiza emisiilor de gaz. Aceasta înseamnă că se îndeplinesc, de asemenea, cerințele legale într-o singură etapă.

Verificare fără probleme datorită celei mai moderne diagnoze

Datorită tehnologiei puternice de control cunoscute din industria auto, stivuitoarele pot fi analizate rapid și sigur. În plus față de întreținerea periodică, tehnicianul de service Linde poate propune măsuri preventive pentru a evita costurile pentru perioadele de inactivitate neplanificate și reparațiile pe termen scurt.

Întreținerea regulată asigură că toate stivuitoarele sunt gata pentru utilizare pe termen lung, ca și reducerea timpilor și costurilor de reparație.

Service complet

Comprehensiv și simplu: minimizarea riscurilor de inactivitate prin contracte de întreținere

Dacă doriți să aveți cât mai puțin de-a face cu întreținerea și reparațiile și în același timp doriți cea mai bună disponibilitate posibilă a stivuitorului, optați pentru un contract de service complet. În acest fel, lăsați toate sarcinile necesare, de la planificare și coordonare, implementarea profesională, până la completarea documentației în mâinile profesionale ale angajaților de service și tehnicienilor de înaltă calificare de la Linde. Indiferent dacă sunt programări pentru întreținere, reparații, achiziții de piese de schimb sau verificări de siguranță: Contractul de service complet acoperă toate măsurile de întreținere necesare.

Consultanță pentru clienți la locație

Adaptat la cerințele clienților

În funcție de cerințe, companiile pot alege varianta de contract potrivită din numeroasele posibilități. În plus, există multe opțiuni cu care contractul de service complet poate fi adaptat la cerințele specifice ale clienților, de exemplu timpii de reacție și de reparație definiți, tehnicienii de service în continuă delegare pentru asistența flotei la fața locului sau pentru gestionarea completă a bateriei. Contractele de service complet sunt convenabile indiferent de numărul de stivuitoare utilizate. La urma urmei, o operare lină și cât mai puțin efort intern posibil pentru întreținere și reparații sunt țintele operării economice.

Planificare optimă a service-ului

Întreținerea continuă poate reduce semnificativ reparațiile costisitoare. Dacă este nevoie de reparații, Linde le planifică în mod optim în avans în procesul de producție și combină în mod conștient lucrările de service, astfel încât perioadele de inactivitate să fie reduse la minimum. În acest fel, lucrările de întreținere periodică pot fi, de asemenea, coordonate în conformitate cu inspecțiile prevăzute de lege, de exemplu inspecția FEM 4.004 necesară în toată Europa. La rândul său, acest fapt reduce timpul de inactivitate și economisește costurile.

Prezentare generală a avantajelor întreținerii efectuate de producător

  • Disponibilitate și performanță maximă a stivuitoarelor
  • Detectarea timpurie a deteriorărilor iminente
  • Reducerea la minimum a riscurilor de siguranță
  • Excluderea în condiții de siguranță a reparațiilor inutile și a pagubelor rezultate
  • Costuri previzibile și transparente pentru întreținere și service
  • Respectarea sigură a condițiilor de acordare a garanției
  • Respectarea garantată a reglementărilor legale
  • Documentație de service bine întocmită
  • Creștere semnificativă a valorii de revânzare a stivuitoarelor

Verificări înainte de începerea lucrului

Fiecare operator de stivuitor dintr-o companie poate aduce o contribuție simplă și importantă la buna operare. Deoarece, dacă operatorii își verifică stivuitoarele înainte de începerea lucrului, acest lucru nu numai că ajută la asigurarea împotriva pericolelor, ci contribuie și la menținerea stării optime de operare a stivuitoarelor. Aici veți găsi o imagine de ansamblu a tuturor verificărilor necesare pentru stivuitoare electrice și motostivuitoare.

Șasiu, caroserie, dotări și cadrul șasiului stivuitorului

  1. Verificarea fermității reglării coloanei de direcție
  2. Verificarea stării scaunului operatorului și a centurii de siguranță: siguranță, uzură excesivă, deteriorări
  3. Verificarea pneurilor și a jantelor: profil, deteriorare externă, presiunea pneumatică
  4. Verificarea unității de propulsie și direcție: control sensibil, implementare imediată a comenzilor de rulare
  5. Verificarea sistemului de frânare și a frânei de parcare
  6. Verificarea nivelului sistemului de spălare a parbrizului

Motor / baterii și încărcătoare de baterii

  1. Diesel: verificarea nivelul de combustibil, fără supraumplere
  2. Agent de propulsie: verificarea nivelului. Verificarea așezării consolei rezervoarelor de agent de propulsie
  3. Agent de propulsie: Efectuarea unui control vizual și olfactiv
  4. Verificarea nivelului uleiului de motor, cu grijă la temperaturi ridicate
  5. Verificarea nivelului lichidului de răcire, niciodată la temperaturi ridicate
  6. Verificarea etanșeității stivuitorului
  7. Baterii și încărcătoare de baterii

    1. Verificarea stării de încărcare a bateriei
    2. Verificarea nivelului electrolitului, iar dacă este necesar, completarea cu apă distilată
    3. Verificarea bornelor bateriei – trebuie să fie strânși, curățați și unși
    4. Verificarea conexiunilor bateriei și ale încărcătorului

Sistemul hidraulic și lichide

  1. Verificarea nivelului uleiului din sistemul hidraulic
  2. Verificarea etanșeității stivuitorului (inspecție vizuală), de exemplu unitatea de propulsie, direcție, funcția de ridicare

Electric

  1. Verificarea sistemului electric, de exemplu iluminare, semnalizatoare de direcție, dispozitive de avertizare, ștergătoare de parbriz
  2. Stivuitoare cu LSP și dispozitive atașabile: asigurarea selectării dispozitivului atașabil atașamentului corect în LSP

Sistem de ridicare a încărcăturii

  1. Verificarea dispozitivelor de siguranță a furcilor și brațelor: trebuie să fie instalate corect, nedeteriorate
  2. Verificarea funcționării corecte a dispozitivelor atașabile. Respectați instrucțiunile de utilizare ale producătorului.
Verificare înainte de operare pe telefonul mobil pentru verificare înainte de începerea lucrului

Verificarea electronică înainte de operare

Dacă operatorii dvs. sunt echipați cu un smartphone, îi puteți ajuta cu verificările de siguranță zilnice folosind aplicația „pre-op check” de la Linde Material Handling. Aceasta permite operatorilor dvs. să verifice cu ușurință starea adecvată a stivuitorului cu smartphone-ul sau tableta. În loc de un formular pe hârtie, lucrătorul logistic răspunde la întrebările despre starea stivuitorului pe ecranul tactil. Doar după ce verificarea este finalizată cu succes, stivuitorul sau echipamentul de depozitare poate fi pus în funcțiune. O măsură pentru siguranță și performanță, la fel de simplă pe cât este de orientată.

Mai multe informații și aplicația aici