Rapid pe culoarele foarte înguste
Trenurile logistice LT10 – LT20, de la Linde, oferă o soluție eficientă pentru gruparea transporturilor de cantități mari de material la nivelul solului pe distanțe mai mari, de exemplu, de la depozit la mai multe linii de producție. Trei variante de remorcă – cadre C cu capacitate portantă de până la 2.000 de kilograme, cadre B până la 1.000 de kilograme și cadre B cu o bară centrală până la 1.600 kilograme – oferă flexibilitatea de a combina sarcini diferite într-un singur tren. Indiferent că este vorba de paleți, cutii din plasă metalică sau suporturi de încărcare mici – mărfurile transportate, de până la 2.000 de kilograme pe cadru, sunt manevrate rapid, flexibil și precis, prin culoare foarte înguste și în curbe strânse. Trenul logistic poate fi un echipament de tractare manual sau automat. La integrarea în procesele controlate digital și utilizarea eficientă a trenurilor, Linde își sprijină clienții cu un sistem opțional de control al trenului logistic.
Caracteristici
Siguranță
Pentru a securiza mărfurile transportate, sistemul de blocare a pornirii împiedică pornirea trenului când remorcile sunt coborâte. Funcția de ridicare este dezactivată atunci când echipamentul este în mișcare. Fiecare cadru este echipat și cu un dispozitiv de blocare mecanică a sarcinii, care menține sarcina în siguranță în cadru, în timpul deplasării. De îndată ce un container este plasat în cadru, sistemul de blocare se închide automat. Mecanismul de ridicare patentat al furcilor are o funcție de înclinare care asigură aceeași gardă la sol pentru toate cărucioarele încărcate, chiar și cu sarcini grele. Direcția integrală permite urmărirea precisă și împiedică oscilațiile cadrului, ceea ce crește siguranța în trafic.
- Sistem de blocare standard încorporat care securizează mărfurile transportate
- Sistem de blocare la pornire atunci când cadrul este coborât
- Funcție de ridicare dezactivată în timpul deplasării
- Funcție de înclinare a furcilor pentru gardă la sol constantă, chiar și cu sarcini mari
- Direcția integrală permite urmărirea precisă, împiedicând oscilațiile cadrului
Ergonomie
Trenul logistic oferă o soluție ergonomică pentru manipularea încărcăturii prin încărcarea și descărcarea la sol. Toate modulele de cadru ale trenurilor logistice Linde sunt conectate între ele și la echipamentul de tractare prin cabluri de date. Funcția de ridicare poate fi controlată simultan pentru toate cadrele, ca și pentru fiecare cadru individual. Mecanismul ergonomic de ejectare a cadrului C împinge sarcina departe de furcă de îndată ce operatorul eliberează sistemul de blocare cu comutatorul de picior. Este disponibilă o opțiune pentru cadrele de prindere, care permite scoaterea sarcinii pe ambele părți. Acest lucru permite operatorului să împingă suportul de încărcare prin cadru, facilitându-i-se munca atunci când vine vorba de mărfuri grele. Datorită funcției de ridicare electrică, trenurile logistice funcționează și silențios.
- Suport pentru operator datorită designului de ridicare simultană și individuală
- Mecanismul de ejectare a cadrului C și opțiunea de glisare prin cadru simplifică manipularea sarcinilor grele
- Operare silențioasă
Manipulare
Cadrele sunt dotate cu direcție integrală mecanică. Drept urmare, trenurile logistice pot fi controlate extrem de precis. Dovadă stau razele de virare extrem de mici, stabilitatea direcțională și stabilitatea la răsturnare. Ramele sunt disponibile sub formă de cadre C, cu cârlig și cu bară centrală reglabilă, care se ridică automat pentru transport și se coboară ulterior pentru descărcare. Acest lucru accelerează încărcarea și descărcarea. Prin deplasarea barei centrale, se pot transporta diferite dimensiuni de containere într-un singur cadru. Mecanismul brevetat al profilului de ridicare permite, de asemenea, ridicarea paleților fără ajutorul suporturilor cu role, dacă aceștia au fost plasați în remorcă cu un transpalet, de exemplu. Sistemul de control al trenului logistic, disponibil opțional, determină traseul optim, reduce ratele de eroare și duratele de instruire și reacționează la modificările de comenzi în timp real.
- Direcție integrală pentru cele mai mici raze de virare și stabilitate direcțională ridicată
- Funcție de ridicare rapidă la intrarea și ieșirea din utilaj
- Adaptare la diferite mărfuri care urmează să fie transportate, datorită barei centrale mobile
- Mecanismul patentat al profilului de ridicare permite transportarea paleților fără ajutorul suporturilor cu role
- Sistem opțional de control al trenului logistic pentru integrarea în procesele digitale
Service
Starea curentă a fiecărui cadru poate fi vizualizată pe afișajul tactil din cabina operatorului. Motoarele de ridicare ale cadrelor nu necesită întreținere și sunt monitorizate de senzori, astfel încât transportul sigur al încărcăturilor este întotdeauna garantat. Bara de remorcare a trenului în combinație cu cârligul de cuplare cu bilă aproape că nu se uzează. Designul pe două osii cu o zonă centrală de încărcare facilitează, de asemenea, accesul pentru întreținere. Fiecare cadru este dotat cu propriul contor al orelor de funcționare. Acest lucru facilitează planificarea întreținerii pentru întreaga combinație de echipamente de tractare și cadre. Datorită interfețelor standardizate cu funcții predefinite, cadrele pot fi utilizate cu echipamente de tractare manuale sau automate în orice moment, fără adaptare.
- Starea tuturor cadrelor poate fi vizualizată pe ecranul tactil
- Motoare de ridicare fără întreținere și monitorizate electronic
- Timonele și cuplajele aproape nu se uzează
- Design de cadru ușor accesibil și cu întreținere redusă
- Contorul de ore de funcționare pe cadru facilitează planificarea întreținerii
- Pregătit pentru automatizare prin interfețe standardizate
Videoclipuri și imagini
Date tehnice
Model | Load capacity/Load | Lift | Lift function | Overall length | Overall width |
---|---|---|---|---|---|
LT10-B | 1,0 (t) | 60 / 50 (mm) | Electric | 4050 / 2950 (mm) | 1470 (mm) |
LT10-BM | 1,0 (t) | 60 / 50 (mm) | Electric | 4350 / 3250 (mm) | 1470 (mm) |
LT16-BM | 1,6 (t) | 60 / 50 (mm) | Electric | 4350 / 3250 (mm) | 1470 (mm) |
Dotări opționale
-
Direcția de deschidere a cadrului
-
Bara centrală
-
Roți superelastice
-
Înălțimi de ridicare
-
Lumini spate
-
Girofar
-
Protecția împotriva intemperiilor
-
Cărucioare
-
Sistemul de control al trenului logistic
-
Opțiune de glisare pentru cadre B
-
Funcție suplimentară de ridicare pe cadru
Direcția de deschidere a cadrului
În mod implicit, cadrele C se deschid pe dreapta. Opțional, se poate alege partea stângă în direcția de deplasare pentru o schimbare de sarcină.
Bara centrală
Cadrul poate fi echipat cu o bară centrală mobilă care poate fi mișcată în poziția dorită împotriva direcției de deplasare. Aceasta înseamnă că același cadru poate susține diferite suporturi de încărcare.
Roți superelastice
Pentru aplicații exterioare, cadrele pot fi echipate cu roți superelastice robuste (SE), cu diametrul de 250 mm și lățimea de 85 mm sau 130 mm. Aceste roți dispun de suspensii integrale și amortizează vibrațiile.
Înălțimi de ridicare
Înălțimea standard de ridicare este de 50 mm, absolut suficientă pentru majoritatea aplicațiilor interioare. Pentru aplicații exterioare, înălțimea de ridicare a cadrului de prindere poate fi crescută la 80 mm, iar cea a cadrului C la 100 mm. Se pot solicita înălțimi suplimentare de ridicare pentru aplicațiile speciale.
Lumini spate
Este disponibil un set de lumini spate cu patru funcții cu LED (semnalizare, faruri spate, stopuri, iluminarea plăcuței de înmatriculare) cu suport magnetic și două lumini. Carcasa din sticlă transparentă este impermeabilă și este certificată conform e4 și ISO 1724.
Girofar
O lumină intermitentă poate fi montată pe partea de sus a remorcii, permițând o mai bună vizibilitate a trenului logistic, în special în medii slab iluminate.
Protecția împotriva intemperiilor
O prelată de acoperire este disponibilă pentru cadrele C și cele cu cârlig, putând fi trasă peste acestea. La cadrul C aceasta poate fi deschisă pe o parte, iar la cadrul cu cârlig prelata poate fi deschisă din două părți.
Cărucioare
Linde oferă cărucioare în diferite modele. Acestea formează interfața dintre sarcină și echipamentul de tractare și pot fi dotate, de exemplu, cu suprastructuri de rafturi modulare.
Sistemul de control al trenului logistic
Sistemul de control al trenului logistic coordonează comenzile de transport și asigură operatorilor trasee optime. Tabloul de bord al software-ului prezintă toate informațiile esențiale dintr-o privire și permite analize pentru optimizarea procesului.
Opțiune de glisare pentru cadre B
Cu sistemul de blocare standard, sarcina poate fi scoasă numai în direcția operatorului. Cu opțiunea de glisare, căruciorul poate fi împins afară prin cadru în ambele direcții, ceea ce facilitează munca operatorului atunci când este vorba de sarcini grele.
Funcție suplimentară de ridicare pe cadru
În plus față de controlul funcției de ridicare prin intermediul afișajului de pe echipamentul de tractare, ridicarea poate fi controlată și cu ajutorul unui buton de pe cadru.