Cerințele pentru un sistem de management al flotei sunt deseori foarte specifice: fiecare companie are un mediu de aplicare diferit pentru stivuitoarele din flota sa. În consecință, modulele funcționale individuale ale sistemului Linde connect se pot combina individual pentru a forma un sistem care îndeplinește optim cerințele respective.
connect:ac – controlul accesului
Cu connect:accompaniile operatoare controlează accesul la flota lor: cine se află la volanul cărui stivuitor? connect:ac creează baza pentru utilizarea planificată a flotei.
-
controlul accesului – cheia electronică
-
Aplicația II pentru verificare înainte de operare – verificarea înainte de intrarea în schimb prin intermediul aplicației
-
Configurare listă de verificare pentru aplicația de verificare înainte de utilizare
controlul accesului – cheia electronică
Cu connect:ac controlați accesul la flotă. Aplicația permite activarea stivuitorului prin PIN sau RFID, alocarea operatorilor și a stivuitoarelor și administrarea permisiunilor (de exemplu, permisul de conducere sau o verificare oftalmologică).
- Nu mai este posibilă utilizarea neautorizată a stivuitoarelor
- Acces reglabil în funcție de persoană, perioada de valabilitate, autorizația de conducere și stivuitor
- Dovada folosirii stivuitorului poate fi prezentată în orice moment
- Setările stivuitorului sunt specifice operatorului, de exemplu reducerea vitezei
- Pierderea cheii nu mai este posibilă
- Manipularea mai conștiincioasă de către operatori a stivuitoarelor
- Identificarea fără contact prin transponder RFID sau introducerea unui PIN prin tastatura numerică
- Disponibil de asemenea ca soluție de modernizare
Aplicația II pentru verificare înainte de operare – verificarea înainte de intrarea în schimb prin intermediul aplicației
Aplicația pentru smartphone sau tabletă asigură o verificare sigură și ușoară a stivuitorului înainte de fiecare utilizare. Problemele pot fi documentate imediat într-o fotografie și transferate administratorului flotei. Stivuitorul poate fi pornit numai atunci când verificarea a fost efectuată și stivuitorul este gata de utilizare.
Siguranță
- Siguranță operațională sporită pentru operator și mediu, deoarece stivuitorul poate fi pornit numai după o verificare reușită
- Transparența stării utilajului
- Documentarea foto a deteriorărilor sau a anomaliilor
Eficiență
- Gestionarea simplă a listelor de verificare
- Crearea și documentarea tuturor întrebărilor și răspunsurilor
- Integrare completă în connect:desk
- Raportare în timp real
- Disponibil în mai multe limbi
Ușurință în utilizare
- Operarea intuitivă și clară a aplicației
- Configurare simplificată
- Proces simplu pentru operator (navigare prin meniu)
- Actualizări automate ale aplicației
Configurare listă de verificare pentru aplicația de verificare înainte de utilizare
Întrebările pentru aplicația connect: pentru verificarea înainte de utilizare sunt create cu ajutorul configurării listei de verificare connect:ac pentru verificarea înainte de utilizare. În configurarea listei de verificare, administratorul flotei creează o listă de întrebări pentru verificarea stivuitorului. Administratorul flotei poate pune orice întrebare în diferite limbi, la care se poate răspunde cu „DA” sau „NU”. Impactul răspunsurilor trebuie definit pentru fiecare întrebare: continuați cu următoarea întrebare, activați stivuitorul, faceți o fotografie sau blocați stivuitorul.
Dacă verificarea înainte de utilizare a eșuat total sau parțial, raportul este trimis administratorului flotei. Raportul prezintă apoi întrebările și răspunsurile în limba operatorului și a administratorului flotei.
Date de acces pentru connect: Configurarea listei de verificare poate fi găsită aici
connect:dt – date despre stivuitor
connect:dt documentează utilizarea flotei de stivuitoare: a fost stivuitorul mult în funcțiune sau a rămas mai mult nemișcat? Au fost accidente? Stivuitorul funcționează corect?
-
detectarea accidentelor – monitorizarea electronică a avariilor
-
ore de funcționare – jurnalul digital de călătorie
-
coduri de eroare – transmiterea automată a erorilor de la stivuitor
detectarea accidentelor – monitorizarea electronică a avariilor
A fost vreun accident? Există vreun loc denivelat în depozit? Operatorul conduce neglijent? Cu connect:dt detectarea accidentelor se înregistrează momentul și severitatea șocurilor puternice, care pot deteriora stivuitorul.
- Identificarea punctelor de pericol sau a pardoselilor denivelate din depozit
- Operarea incorectă deliberată sau conducerea neglijentă poate fi acum atribuită operatorului în cauză
- Reducerea daunelor datorate manipulării necorespunzătoare
- Reducerea costurilor de reparație
- Detectarea timpurie a avariilor stivuitorului
- Reducerea automată reglabilă a vitezei stivuitorului
- Prag de înregistrare reglabil individual
- Identificarea operatorului în caz de accident sau deteriorare a clădirii
- Manipularea mai conștiincioasă de către operatori a stivuitoarelor
- Mai multă siguranță în fabrică
- Disponibil de asemenea ca soluție de modernizare
ore de funcționare – jurnalul digital de călătorie
Un stivuitor este rar utilizat? Va depăși curând orele de funcționare convenite cu partenerul de leasing? Cu connect:dt ore de funcționare, administratorii de flotă înregistrează în mod regulat durata de funcționare a stivuitoarelor lor.
- Înregistrarea și transmiterea automată a orelor de funcționare
- Interval de citire reglabil individual
- Fără efort pentru înregistrarea manuală a orelor de funcționare
- Fără perturbarea operațiunilor
- Mai multă transparență
- Îmbunătățirea planificării operaționale și utilizarea optimizată a flotei
- O mai bună planificare a intervalelor de întreținere
- Evitați perioade inutile de inactivitate a stivuitoarelor
- Identificarea timpurie a ambuteiajelor
- Avertisment la depășirea programului
- Suprautilizare redusă a stivuitoarelor
- Rapoarte posibile pentru stivuitoare individuale
- Transfer de date prin rețea celulară, fără infrastructură suplimentară
- Disponibil de asemenea ca soluție de modernizare
coduri de eroare – transmiterea automată a erorilor de la stivuitor
Trebuie să fie înlocuită o piesă de uzură? Trebuie scos un stivuitor din operare ca măsură de precauție? connect:dt coduri de eroare oferă informații calificate despre defecțiunile stivuitorului – inclusiv cele care nu restricționează imediat performanța.
- Detectarea precoce a defecțiunilor sau a avariilor
- Permite întreținerea preventivă
- Reduce perioadele de inactivitate a stivuitoarelor
- Disponibilitate îmbunătățită a stivuitoarelor
- Procese de service optimizate cu timp de reparație mai scurt
- Transparența surselor de eroare
- Este posibilă informarea automată a organizației de service
- Rapoarte automate pe e-mail
- Disponibil de asemenea ca soluție de modernizare
connect:an – analiză de utilizare
Cu connect:an, managerii de flotă analizează și monitorizează performanța flotei: Cât de des se deplasează un stivuitor sau ridică? Câtă energie consumă?
-
analize de utilizare – analiza digitală a beneficiilor
-
managementul bateriei – îngrijirea digitală a bateriei
analize de utilizare – analiza digitală a beneficiilor
Cum sunt distribuite acțiunile de deplasare și de ridicare la utilizarea unui stivuitor? Utilizarea corespunde profilului de performanță al stivuitorului? connect:an analiză de utilizare oferă detalii despre cât de bine sunt utilizate stivuitoarele și întreaga flotă.
- Vedere de ansamblu a disponibilității stivuitorului
- Arată performanța efectivă a flotei
- Identificarea ușoară a stivuitoarelor utilizate insuficient
- Subliniază potențialul de îmbunătățire în cadrul flotei
- Reduce achizițiile noi sau utilizarea stivuitoarelor de înlocuire
- Transparența utilizării flotei
- Permite tragerea de concluzii cu privire la comportamentul operatorilor individuali
- Transferul datelor este posibilă folosind diverse tehnologii de comunicare
managementul bateriei – îngrijirea digitală a bateriei
Bateria este întreținută corect? Bateriile sunt adesea încărcate prea devreme sau prea târziu? connect:an managementul bateriei evaluează starea bateriei pe baza parametrilor înregistrați și detectează posibile funcționări incorecte.
- Prevenirea deteriorării și pierderii performanței din cauza încărcării sau întreținerii incorecte
- Creșterea disponibilității stivuitorului
- Evitarea costurilor inutile de întreținere sau de înlocuire
- Parametrii bateriei sunt transparenți dintr-o privire
- Notificare la atingerea valorilor limită
- Consum de energie clar cuantificabil
- Erorile de operare pot fi atribuite operatorilor
- Identificarea bateriilor rar utilizate sau suprautilizate
- Creșterea gradului de conștientizare a operatorilor în domeniul gestionării energiei
connecti:zi – inteligența zonelor
Cu connect:zi, stivuitoarele pot fi gestionate mai sigur și mai transparent în întreaga lume: Câte stivuitoare are în funcțiune fiecare locație? Unde se află momentan fiecare stivuitor?
Maparea stivuitoarelor
Modulul connect:zi maparea stivuitoarelor, de la Linde, permite GPS-ului să determine continuu și precis poziția stivuitoarelor în aplicații exterioare, optimizând astfel monitorizarea întregii flote. Prin intermediul sistemului connect:portal, de la Linde, organizațiile de vânzare și partenerii de rețea pot accesa și urmări cu ușurință locația fiecărui stivuitor individual în orice moment pentru a îmbunătăți service-ul și disponibilitatea.
Zonarea vitezei
Modulul connect:zi zonarea vitezei, de la Linde, este un alt pas către o protecție îmbunătățită în zone de depozitare și producție ale clienților noștri. Acest modul permite definirea zonelor de protecție. La treceri de pietoni, în zone extinse, în zona de intersecție sau pe culoarele înguste: ajustând viteza cu o precizie de 15 cm, lucrul în hale devine și mai sigur.