Managementul flotei cu connect:desk

Toate datele dintr-o privire
Managerul flotei folosește connect: Software pe computer

Software-ul connect: vă oferă acces comprehensiv la toate datele flotei. Este utilizat pentru a gestiona datele stivuitorului și ale operatorului și permite compilarea ușoară a rapoartelor.

connect:desk – software de management al flotei

De la managementul stivuitoarelor și al operatorilor până la planificarea utilizării flotei, monitorizarea și analiza datelor stivuitorului și până la planificarea întreținerii – connect:desk este inima întregului management al flotei. Software-ul poate fi operat intuitiv.

Versiunea lansată a software-ului:

connect:desk 2.7.2

connect:composer 2.3.17

Infrastructura potrivită

Bluetooth, WLAN sau comunicații mobile – tehnologia optimă de transfer este disponibilă pentru fiecare infrastructură și flotă. Toate cele trei variante rulează automat în fundal, fără ca operatorul sau managerul flotei să contribuie activ. Transferurile pot fi combinate și în cadrul unei flote.

Bluetooth

Dacă stivuitorul se află în raza de acțiune a unui SyncPoint, datele sunt apelate și transferate automat prin Bluetooth.

Avantajele dvs. dintr-o privire

  • Fără interferențe în rețeaua WiFi
  • Convenabil: de obicei instalate din fabrică. Câteva SyncPoints pe suprafața depozitului sau companiei sunt deja suficiente pentru transfer.
  • Securitatea datelor: datele nu părăsesc compania. Prin urmare, utilizatorul are un control complet.

Pe stivuitor

  • Set de modernizare: setul de modernizare Bluetooth este disponibil pentru stivuitoarele mai vechi fără Bluetooth. Poate fi comandat de la centrul de piese de schimb global din Kahl.

Infrastructură la fața locului

  • SyncPoints sunt instalate în locații convenabile în depozit sau la fabrică, pe lângă care stivuitoarele trec în permanență – de exemplu la stații de încărcare, intersecții sau în parcări.

WLAN

Datele sunt transferate direct de la stivuitor în baza de date prin rețeaua WLAN.

Avantajele dvs. dintr-o privire

  • Securitatea datelor: datele nu părăsesc compania. Prin urmare, utilizatorul are un control complet.
  • Nu este necesară o infrastructură nouă: connect: folosește rețeaua WLAN existentă a companiei.
  • Date de actualitate: datorită acoperirii extinse, datele sunt transferate prompt și sunt disponibile foarte actualizate în connect:desk.
  • Algoritmi de autentificare și standarde IT: Autentificarea prin WPA2 (cu parolă) sau WPA2-Enterprise (certificate) respectă standardele și este securizată.

Pe stivuitor

  • Stivuitorul trebuie să fie echipat cu o cutie WLAN, disponibilă ca set de modernizare.

Infrastructură la fața locului

  • Experții connect: gestionează punerea în funcțiune la locație.
  • Cooperarea cu departamentul IT al companiei este necesară pentru implementarea transmisiei WLAN.

Comunicații mobile

Datele sunt trimise către baza de date prin intermediul rețelei celulare.

Avantajele dvs. dintr-o privire

  • Nu este necesară infrastructura: spre deosebire de Bluetooth sau WLAN, nu este necesar echipament hardware în spațiile companiei pentru a transfera datele.
  • Interior și exterior: stivuitoarele pot transmite date în interior și în exterior. Stabilitatea conexiunii depinde de rețeaua furnizorului de telefonie mobilă.
  • Instalare rapidă și ușoară: unitatea de date poate fi atașată stivuitoarelor mai vechi în câțiva pași simpli.

Pe stivuitor

  • Pentru aproape toate stivuitoarele noi, căsuța online poate fi comandată franco fabrică.
  • Pentru stivuitoarele mai vechi există seturi de modernizare pentru multe serii, care pot fi asamblate în doar câțiva pași simpli.

Infrastructură la fața locului

  • Nu este necesară nicio infrastructură suplimentară, cum ar fi SyncPoints sau hotspot-urile WLAN, pentru transferul datelor.

Rapoarte și analize

Transparență cu connect:desk

Pe baza datelor cuprinzătoare despre flota de stivuitoare, pot fi accesate aproape 30 de rapoarte interactive despre flotă, zone individuale, stivuitoare sau operatori, cu ajutorul software-ului connect:desk. Datele sunt prezentate în diagrame și tabele clare. În acest fel, managerii de flote știu exact ce stivuitor a fost folosit de cine, când și cum.

Rapoartele pot fi de patru categorii:

  • Jurnal de bord:lista tuturor evenimentelor înregistrate ale stivuitoarelor individuale
  • Utilizare:prezentare generală a utilizării și capacității tuturor stivuitoarelor
  • Service:termene de service și întreținere pentru toate stivuitoarele dintr-o privire
  • Coordonare: prezentare generală a utilizării și capacității tuturor stivuitoarelor

Cele mai importante rapoarte dintr-o privire

Jurnalul de alocare al software-ului de management al flotei, de la Linde

Jurnal de alocare

Aici puteți vedea cine a folosit, ce stivuitor, la ce oră. Ora de conectare și deconectare a operatorului este înregistrată pentru fiecare stivuitor. Incidentele sau accidentele pot fi întotdeauna clar atribuite uni operator.

Ecran cu valorile de șoc

Șocuri

Cu ajutorul valorilor de șoc, puteți înțelege când un operator a provocat un șoc stivuitorului – de exemplu din cauza unei coliziuni sau a unei gropi. Această caracteristică crește sentimentul de responsabilitate al operatorului.

Ecranul de utilizare a stivuitorului

Utilizarea stivuitorului

Aici puteți găsi informații detaliate despre modul în care este utilizat un stivuitor: Cât timp a fost conectat un operator? Cum se împarte această perioadă în deplasare și selectarea comenzilor?

Ecranul raportului de întreținere

Raport de întreținere

Obțineți o vedere de ansamblu asupra tuturor programărilor de întreținere și service viitoare pentru stivuitoarele din flota dvs. Acest lucru face planificarea mult mai ușoară. Acest lucru vă permite, de asemenea, să comasați programările pentru întreținere și, astfel, să reduceți costurile.

Ecran cu graficul capacității

Capacitate

Acest raport vă ajută să optimizați flota de stivuitoare. Aici puteți vedea cât timp sunt utilizate stivuitoarele sau dacă sunt utilizate. Evaluarea este posibilă pentru întreaga flotă sau pentru stivuitoare individuale.

Ecran cu distribuția stivuitoarelor

Distribuția stivuitoarelor

Aici puteți vedea dintr-o privire cum este alcătuită flota dvs. – împărțită după producător, tip de stivuitor și alte criterii.

Logistică pentru managementul flotei

Linde connect pune la dispoziția operatorilor de flote exact acele informații de care aceștia au nevoie pentru un management eficient și sigur al flotei.

Prezentare generală

Funcții

Puteți combina modulele funcționale ale sistemului Linde connect la un sistem care îndeplinește optim cerințele dvs. individuale.

Funcții

Hardware

Componentele hardware de la Linde connect conectează flota, bazele de date și software-ul.

Hardware